Pages

Wednesday, 14 December 2011

~Anugerah terindah yang pernah saya miliki~



awak...

harynie awak senyum kat saya

tapi saya buatbuat xnampak

padahal nak elak dari awak

awak..

harynie awak datang ke kelas saya

tapi saya buat donow jer

padahal bumi nie rasa macam dah xcukup graviti

awak..

harynie awak nampak comel

kawankawan semua puji

tapi saya puji dalam hati

padahal nak gak puji sekuat hati

awak..

harynie awak tegur saya

tapi saya buatbuat xdengar

padahal nak elak daripada xboleyh berhenti borak

awak..

harynie saya tegur awak

tapi saya tegur dalam hati

jadi awak xpernah dengar all the gud lucks or tace care tiaptiap hari

awak..

harynie kita duduk semeja

tapi rasa macam jauh giler

padahal xsampai sedepa

awak..

harynie awak beratur blakang saya

tapi saya xtaw nak cakap apa

jadi saya blah macam 2 jerr

awak..

harynie berubah situasi

tapi saya still kat sini

padahal dah kosong xterisi

awak..

harynie saya dah janji nak pergi..

tapi..tak taw knapa xboleyh pergi..

awak..

harynie saya menyesal ada ego yang tinggi

tapi dah xda harapan kat sini

jadi nak tak nak terpaksa sendiri

awak..

harynie saya tengok ganbar kita senyum

tapi gambar tinggal gambar

nak buang sayang,nak simpan sedih

awak..

semoga suatu hari nanti saya menginsafi diri

tak nak ada ego tinggi lagi

buat sakit hati

awak..

sebelum pergi

hari ini..kat sini..

saya janji

semua ini untuk awak

sbb knal awak..anugerah terindah pernah saya miliki..
                                         

terima kasih awak...


                                raya 2011


                            hanya tinggal kenangan
                              kat pantai merdeka 18/12/2009


video
                              sepi by yuni shara
          ~warkah cinta terakhir~

saya telah mengembara ke hujung dunia mencari CINTA saya..tapi kali pertama saya bertemu awak,hati saya terus terpaut. demi tuhan saya tak tahu kenapa,tapi...itulah kebenarannya...
But,one day..saya telah menolak awak,walaupn awak telah mencabar saya dengan kejujuran awak..tapi awak nak tahu x bahawa awak memang xbertepuk sebelah tangan. Dan awak berjanji pada saya bahawa bukanlah salah seekor rama rama perhiasan di dinding kamar awak..
nak tau x..hanya dengan sebuah renungan awak je dah membuatkan saya jatuh tersungkur ke penjuru  mata awak. siyesly,saya memang xdapat nak menipu perasaan sya sendri bhawa sy menyanyangi awak. dan disaat sy mencintai awak, saya jatuh ke dasar perasaan yang paling dalam. lemas dan hampir tenggelam di dalam lautan kasih sayang, seribu impian dan saya mula terpikir, saya mengembara ke hujung dunia, mencari awak, rupanya awak ada di sisi saya selama ini dan baru saya sedari tika dan saat itu...
Bagai merpati putih CINTA saya berkelana mencari singgahsana di hati awak. tapi...nyata saya xdapat menemuinya...tapi, akhirnya bila awak telah memiliki  CINTA saya ,awak mencampakkannya jauh ke dasar laut yang xmampu saya selam. di sana saya xmampu melihat cahaya.awak berikan saya harapan, dan akhirnya juga awak telah menyalakan api dan membakar saya dalam diam...       

awak...sakit...
saya sedih sangat...tapi jauh di sudut hati saya merasakan awak masih belum cukup  dewasa untuk memahami apa itu erti CINTA dan mungkin tak akan dewasa atau mungkin juga awak belum benar benar jatuh CINTA pada seseorang...jadi,siapa saya di hati awak?

adakah selama ini awak sebenarnya tak pernah menCINTAi saya??

siapa yang memujuk saya untuk membuka pintu hati??

siapa yang mengajar saya bahawa CINTA itu memerlukan pengorbanan??

siapa yang beritahu saya agar sentiasa jujur pada perasaan sendiri??

awak!
sebelum saya menghilang diri dari dunia awak, saya ingin menyatakan sesuatu yang xpernah awak tahu. kalaulah awak tnya kpada saya, sedalam mana saya CINTAkan awak, inilah jawapan saya..

''kalau suatu hari awak kehilangan suara, saya akan memberikan suara saya, agar awak dapat bersuara semula. meskipun waktu itu saya akan bisu buat selamalamanya...

''dan kalau suatu hari awak kehilangan hati, saya akan memberi hati saya agar awak dapat hidup untuk selamalamanya...meskipun waktu itu saya dah xda kat dunia ni(awakxpernahtahu)

if u really LOVE smeone, then let that person go. if that person is meant for you, then that person will come back to u eventually..but if than person does not, then that person was never meant for u ,in the first place..

awak...
kerana saya menCINTAi awaklah saya melangkah pergi demi kebahagiaan awak...saya berdoa supaya suatu hari nanti awak akan temui apa yang awak cari. supaya suatu hari nanti awak akan memahami apa erti CINTA sebenar..supaya suatu hari nanti akan adap dapat mengetahui bagaimana rasanya terlalu menCINTAi seseorang dan semoga awak xkan pernah terlewat untuk menghargainya..
awak...saya percaya pada tuhan yang mempertemukan kita .saya tahu ada hikmah di sebalik semua ini dan saya tidak akan menyoal. saya juga tidak akan pernah kesal sekurangkurangnya sepanjang mengenali awak, saya telah berskap jujur dan iklas dengan  perasaan saya..
saya juga percaya,andai benar kita punya jodoh ,awak akan kembali kepada saya..itu bukan harapan saya, tetapi saya ingin belajar untuk pasrah pada ketentuan tuhan dan kalau pun awak takkan pernah kembali kepada saya,saya percaya, mungkin itu yang terbaik...